Доставка і оплата

Які є способи оплати замовлень?

Ви можете скористатись послугою післяплати, якщо виберете доставку за допомогою транспортної компанії Нова пошта. Вона зручна тим, що можна оглянути товар, і тільки тоді внести решту суми. Дана послуга платна і складає 20 грн + 2% від вартості замовлення. 

Майте на увазі, що передоплата потрібна навіть у випадку вибору послуги післяплати. 

Можливі способи оплати:

  1. Банківський переказ на карту Приват Банку — реквізити надасть наш менеджер. Комісія становить 2 грн + 0,5% від вартості покупки.
  2. Безготівковий розрахунок — для підприємств та юридичних осіб. Наш менеджер надішле вам рахунок-фактуру для оплати після оформлення замовлення. Після внесення оплати, ми надішлемо вам замовлення та документи на нього.

 

Чи потрібна передоплата?

Більшість запчастин ми веземо під замовлення з Польщі, тому передоплата є обов'язковою. Вам потрібно буде внести передоплату на карту Приват Банку за такими умовами:

  1. Вартість замовлення до 700 грн та для великогабаритних товарів — передоплата в розмірі 100%.
  2. Вартість замовлення понад 700 грн — передоплата в розмірі 50%.

 

Скільки коштує доставка замовлень?

Вартість доставки в Україну (на наш склад в м. Луцьк) для кожного замовлення індивідуальна і вказується в картці товару. Вартість доставки по регіонах України залежить від вибраної транспортної компанії. 

Ви можете вибрати доставку наступними транспортними компаніями: Нова пошта, Делівері, Укрпошта, Міст Експрес.

 

Які терміни доставки?

В середньому доставка на склад в Україні займає близько 5–7 робочих днів. Все залежить від швидкості надання товару польським продавцем і від оперативності транспортної компанії. Якщо запчастина є в наявності на нашому складі, то ми відправимо її протягом доби. 

 

Які є варіанти доставки?

  1. Самовивіз — найдешевший варіант, проте прийдеться їхати у відділення транспортної компанії.
  2. Адресна доставка кур'єром — більш коштовний варіант, проте кур'єр доставить замовлення прямо до вашого дому.

 

Як відбувається отримання замовлення?

Не полінуйтесь витратити час на огляд посилки. Ми страхуємо всі наші відправлення, тому Нова пошта відповідає за цілісність товару. Якщо Ви помітили, що не вистачає якогось елементу, є пошкодження абощо — не приймайте посилку і не підписуйте Акт приймання-передання. В такому випадку потрібно буде вимагати компенсації збитку. Якщо ж ви заберете посилку, то це говоритиме про те, що у вас немає претензій. Тоді отримати компенсації буде неможливо. 

 

Пам'ятайте, Нова пошта зберігає посилку не більше 7 днів, тоді відправляє її назад. Повідомте нас, якщо не встигаєте забрати!